حضور شرکت طراحان مدار باختر در رویداد ملی فناوری اصفهان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، افتتاحیه رویداد ملی تبادل فناوری بنگاه‌های صنعتی کوچک و متوسط عصر امروز در اصفهان برگزار شد. در این مراسم که باحضور فناوران و مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان جهت تبادل فناوری برگزار شد، از کتاب رفع نیازهای فناورانه کشور نیز رونمایی شد.

کتاب رفع نیازهای فناورانه کشور در حوزه شهرک‌های صنعتی و بهم‌رسانی‌هایی که در حوزه فناوری انجام شده، نگارش شده و استان اصفهان به عنوان استان معین این مطالب را گردآوری کرده‌است. همچنین از ۴ قرارداد رفع نیازهای فناورانه بین صنایع کوچک و شرکت‌های دانش بنیان که به همت و حمایت شرکت صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی به نتیجه رسیده‌است، رونمایی شد.

 پاسخ به ۱۵۶ نیاز صنعت توسط فناوران در رویداد تبادل فناوری 

مجتبی فدایی، دبیر اجرایی رویداد دررابطه با فرایند این رویداد اظهار داشت: دبیرخانه رویداد از تاریخ ۱۸خرداد پس از اینکه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور طی نامه‌ای ماموریت برگزاری این رویداد را به اصفهان واگذار کرد، آغاز به فعالیت کرد و با فراخوانی که در ۲۰ تیر منتشر شد، از استان‌های مختلف کشور درخواست کردیم که نیازهای فناورانه‌شان را برای دبیرخانه ارسال کنند.

وی ادامه داد: تا یک هفته مانده به تاریخ رویداد، از استان‌های مختلف تقاضاهای فناوری که مشاوران شرکت شهرک‌های صنعتی از سطح بنگاه‌های کوچک و متوسط شناسایی کرده‌ بودند، دریافت شد و مجموعا ۱۵۶ تقاضا در رویداد حاضر ارائه شدند که در فهرست جامعی ازطریق کانال‌های رسمی و شبکه‌های اجتماعی به فناورها و گروه‌های هدفی که می‌توانستند پاسخی برای این نیازهای تکنولوژی داشته باشند، ارائه شد.

فدایی دررابطه با میزان اعلام آمادگی شرکت‌های دانش‌بنیان برای حل مشکلات صنعت تصریح کرد: در مدت فعالیت دبیرخانه، ۷۸ پاسخ برای نیازهای ارسال شده یعنی ۷۸ اعلام آمادگی ازطرف شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان برای حل این مشکلات صنعتی دریافت کردیم.

در این رویداد شرکت طراحان مدار باختر موفق به عقد چند تفاهم نامه همکاری گردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *